گنجینه زاویه

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گنجینه زاویه

سلام، خوش آمدید
این وبلاگ، گالری از فیلم و عکس شهر زاویه میباشد که امیدوارم مورد حمایت شما عزیزان قرار گیرد.
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم. باتشکر-مجیدحسنی
خط تلگرام و تماس با بنده: 0686990-0912
Hasani_m61@yahoo.com
سامانه پیامکی 50002191910016

آخرین نظرات

گلچین چهارسوق همدلی شهر زاویه + پشت صحنه

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ




جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هر کلیک یک صلوات



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹

نظرات  (۳)

۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۹ رحیم بیژنی پور
سلام آقا مجید عزیز
طبق معمول جالب و دیدنی بود دست شما درد نکند

پاسخ:
سلام بر دوست عزیز خودم
انشاالله که در سلامتی کامل به سر میبرید. کم پیدا بودید، دلتنگتان شده بودیم.
ممنون از اظهار نظرتان
خوشحال شدم
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۸ رحیم بیژنی پور
سلام مجید جان 
امیدوارم که شما هم سلامت وپاینده باشید ...من هرروز یک سری به وب لاگ شما میزنم همیشه دنبال یک خبر یا مطالب جدید هستم تا بدینوسیله من هم خدمت شما عرض ادبی داشته باشم...در تهران که بجز آلودگی هوا و ترافیک خبری نیست.
موفق و موید باشی دوست عزیز.
پاسخ:
سلام
ممنون ، شما لطف دارید.
انشاالله هرجا که هستید صحیح و سالم باشید.
خداوند یار و نگهدارتان باشد.

سلام مثل همیشه زیبا بود ممنون از وبلاگ زیبا و مفیدتون

پایدار و برقرار باشید

پاسخ:
سلام
ممنون از حضور سبزتان.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی