گنجینه زاویه

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گنجینه زاویه

سلام، خوش آمدید
این وبلاگ، گالری از فیلم و عکس شهر زاویه میباشد که امیدوارم مورد حمایت شما عزیزان قرار گیرد.
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم. باتشکر-مجیدحسنی
خط تلگرام و تماس با بنده: 0686990-0912
Hasani_m61@yahoo.com
سامانه پیامکی 50002191910016

آخرین نظرات

تصاویر زاویه سال 1346

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سلام، وقت بخیر

از اینکه در به روز کردن این وبلاگ وقفه می افتد معذرت خواهی میکنم، ولی تنهایی در به روز کردن چنین وبلاگی واقعا سخت است و نیاز به کمک همه همشهریان دارد.

کتاب « نگاهی به ایران » مجموعه آثار سیاه قلم اثر دکتر هوشنگ سیحون در سال 1346 طراحی شده که تصاویری از ساوه، بربر، آسیابک و زاویه در این کتاب موجود است که از طریق همشهری گرامی مان آقای عباس حسینی به دستم رسیده، جا دارد که از ایشان جهت همکاری تشکر کنم و از خداوند متعال برایشان آرزوی سلامتی دارم.


دکتر هوشنگ سیحون، معمار و نقاش ایرانی، استاد معماری و رییس سابق دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود.

از میان پروژه‌های طراحی و ساخته شده وی می توان به آرامگاه بزرگانی چون خیام، کمال الملک، بوعلی سینا، نادرشاه افشار، کلنل محمدتقی خان پسیان و ده‌ها مقبره و آرامگاه دیگر و نیز طراحی بنای «موزه توس» در سال ۱۳۴۷ و همچنین ساختمان بانک سپه در میدان توپخانه تهران اشاره کرد.







تصاویر زیر برای زاویه است



گفته شده سمت راست خیابان، مسجد جامع- سمت چپ تعدادی مغازه که قصابی هم آنجا بود.


تصویر بالا، کوچه آقای ضیایی عکاس قدیم میباشد. اولین خونه سمت راست منزل آقای احمدی




گفته شده که تصویر بالا میدان عاشورا کنونی است










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶

نظرات  (۱۰)

معرکه بود
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۴ ابوالفضل خادمی
سلام.عالی بود
پاسخ:
ممنون
سلام خدمت آقای حسنی
ممنون بابت جمع آوری اطلاعات قدیمی شهر زاویه
بسیار لذت بردم
پاسخ:
سلام آقای سرخیل
خواهش میکنم.
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۴ سید موسی طباطبایی
سلام لایک داری اقا مجید واقعا ممنون
پاسخ:
خواهش، دوست خوبم
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۳ مجموعه فرهنگی مذهبی دارارلحسن علیه اسلام

سلام

با مطلبی به نام روز نیکوکاری بروز هستیم ودر صورت امکان ان را باز نشر کنید

پاسخ:
ببخشید به کدوم آدرس باید مراجعه کنم!؟
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۲ رحیم بیژنی پور
با سلام...آقای حسنی حدود سالهای 45و46بود که من آن موقع 13ویا14ساله بودم...یک روز جمعه یک گروه (دختر و پسر)از دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا به زاویه آمدندوتا غروب آنروزاز ساختمانها وکوچهانقاشی (سیاه قلم)کردند من فکر میکنم که این نقاشیها آثار همانروز باشند....یادآنروزها بخیر.
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار نظرتون. شاید آثار همان دانشجویان باشد که ممکن است به همراه استادشان آقای سیحون بوده باشند. چون این تصاویر از کتاب آثار دکتر هوشنگ سیحون عکسبرداری شده است.
منتظر حضور سبزتان هستم.
سلام باتشکر,میخواستم بدونم اون عکس سری 6قدیم زاویه رو ازکجا اوردیدچون خودم هم توی اون عکس هستم ولی نمیدونم مال کی وکجاست؟
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۵ میرجوادمیرگلوی بیات
سلام.برادر حسنی.واقعا کار های با ارزشی انجام می دهید.رو کمک ما حساب کنید.
پاسخ:

سلام برادر شجاع

همه کارهای من، به امید همشهریانم است. ممنون از لطف شما

سلام اقا مجید واقعا دستت درد نکنه بابت جمع اوری عکسها خیلی زحمت کشیدی دمت گرم حال کردم
پاسخ:

سلام

ممنون جناب آقای سرخیل

عالییییی بود. منزل کدوم اقای احمدی؟ حاج امید علی احمدی؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی