گنجینه زاویه

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گنجینه زاویه

سلام، خوش آمدید
این وبلاگ، گالری از فیلم و عکس شهر زاویه میباشد که امیدوارم مورد حمایت شما عزیزان قرار گیرد.
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم. باتشکر-مجیدحسنی
خط تلگرام و تماس با بنده: 0686990-0912
Hasani_m61@yahoo.com
سامانه پیامکی 50002191910016

آخرین نظرات

نیمه شعبان از زاویه دیگر در زاویه

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ


سلام، طاعات و عبادات قبول

کلیپی که در ادامه مطلب موجود است در روز ولادت حضرت مهدی (عج) در یکی از خیابانهای شهر زاویه ضبط شده است. از همین رو یک موضوع جدیدی به موضوعات گنجینه زاویه اضافه نمودم با عنوان « کلیپ های شما » ، که هر کسی دوست داشت میتونه با موبایل یا دوربین خود فیلمی تهیه کنه و به دست من برسونه تا در وبلاگ قرار دهم. خوشحال میشم بازدیدکنندگان محترم در مورد این موضوع نظرات خودشان را اعلام فرمایند.

                  با تشکر- التماس دعا

 

نظرات  (۱۰)

۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۶ رحیم بیژنی پور
سلام آقا مجید عزیز...دست شما دردنکنه کلیپ شادی بود امیدوارم که همیشه شادو خرم باشیدولی حیف کیفیت فیلم پایین بود...موفق باشی

پاسخ:

سلام آقای بیژنی پور

کیفیت دوربین موبایل پایین بوده. شنیدم کسی با دوربین و به صورت کامل فیلمبرداری کرده که پیگیر هستم.

۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۷ مجله اینترنتی ماهنما
باسلام خد مت اقای حسنی باتشکر ازکلیپ جالب تان
پاسخ:

سلام

ممنون

سلام*

کلیپ جالبی بود و خنده دار
فقط متاسفانه کیفیت دوربین خوب نبود

ممنون که همچین کلیپ های شادی در گنجینه تون قرار میدین***
موفق باشید*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای عزیز خواهشمند است این کلیپ را هرچه سریعتر برداری وگرنه هم آبروی خودت میره و هم همشهریات.این کلیپ برای جشن امام زمانه که این ** ****** این طور میرقصن.اگه امام زمانو دوست داری هرچه سریعتر بردار و گرنه جور دیگه ای وارد میشم.آدم که هر کلیپی رو نمیذاره.
پاسخ:

سلام

لطفاً بازدیدکنندگان دیگر در مورد این نظر همشهری گرامی نظر دهند و سوال اینجاست که ایراد این کلیپ یا شادی چیست !!!؟؟؟ و آیا این کلیپ حذف شود یا نه؟

۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۵:۰۲ سید موسی طباطبایی
آقا زاویه در حال پیشرفته ها....
من کلیپشو دارم ولی کوتاهه کامل نیست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای حسنی نیازی نیست برداری.
*** *** ***** ** ******* ****** ** **** *** ***** **** ** **** **** ****** **** ** ****** ** *****.ائمه گفتن در شادی ما شاد باشید در غم ما غمگین. اون موقع هم وقت شادی بود که به بهترین نحو انجام شد.
خودم با گوشی خودم فیلم گرفتم خیلی هم با کیفیته که میارم میدم بهت اونو بزار.
پاسخ:

سلام علی آقا

ممنون از لطف شما.من هم با قسمت دوم نظر شما موافقم و انشاالله در کلیپ های بعدی جبران میشود.

۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ رحیم بیژنی پور
سلام آقا مجبد عزیز خسته نباشید....در مورد نظر  همشهری گرامی محمد آقا بایدبگویم که نظرو عقیده  ایشان برای این حقیربسیار قابل احترام است ولی من شخصا با دیدن این کلیپ مسرور شدم همینکه میدیدم جوانان شهرم بخاطر تولد امام زمان(عج) رقص و پایکوبی میکنند کیف کردم صددرصدامام زمان هم دوست دارد که سربازانش همیشه خوشحال باشند . همین جوانان همیشه در عزای بزرگان اسلام اشک میریزند پس دلیل ندارد که در شادیهایشان شاد نباشند ( البته این نظر شخصی من است)...حال شما هم جناب حسنی بخاطر اینکه این همشهری عزیز بیشتر ازاین دل آزرده نشود در صورت امکان این کلیپ را بردار ولی فراموش نکن که کلیپهای اینچنینی روح همه راجلا میدهد امیدوارم که ادامه داشته باشد.
پاسخ:

سلام

از آنجائیکه بنده به آقای بیژنی پور ارادت خاصی قائل هستم و یکی از دوستان خوب بنده میباشند ، به پیشنهاد ایشان فعلا این کلیپ حذف میشود.

ولی از همشهریان محترم تقاضا دارم در مورد موضوع جدید این وبسایت (کلیپ های شما) به من کمک کنند و همانطور که آقای بیژنی پور تذکر دادند ضبط و پخش چنین کلیپ های شادی را فراموش نکنیم.

۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۹ رحیم بیژنی پور
سلام آقای حسنی عزیز...از اینکه بادرخواست من موافقت کردی برمن منت نهادی بسیار از شماممنونم...از دوستانی که مایل بودند این کلیپ بماند و از روی صفحه برداشته نشود از همگی پوزش میخواهم(بخصوص علی آقا)....دوستان باید در نظر داشته باشند که اثر امر بمعروف با مهربانی و خوشرویی بیشتراز امربمعروف با تهدیدو ترشرویست...طاعت قبول
پاسخ:

سلام

اتفاقا همان تهدید مرا ناراحت کرد و تمایلم را به حذف فیلم گرفت، تا اینکه از دیگر بازدیدکنندگان نظرخواهی کردم.متاسفانه نامهایی همچون محمدآقا چون خودشان زیاد تهدید شدند، از این جهت حتی پیشنهاد و نظراتشون با تهدید و تندی است.

البته آقای بیژنی پور اگر خاطرتان باشد در نظری فرموده بودید؛ مثل اینکه فقط بازدیدکننده و نظر دهنده در سنین خودتان فقط شما هستید ولی من این نوید را به شما بدهم که اینطور نیست. خوشبختانه سرویس بلاگ امکانات بسیار جالب و پیشرفته ای دارد که می توانید بازدیدکنندگان و نظردهندگان را شناسایی کنید و محمدآقا برای اولین بار با نظر دلسرد کننده خود وبسایت بنده را منور کردند که انشاالله حضوری بیشتر با هم صحبت میکنیم.

و از محمد آقا و دیگر بازدیدکنندگان گرامی درخواست حمایت از گنجینه زاویه را دارم، حتی با یک نظر.

موفق و موید باشید

۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ رحیم بیژنی پور
سلام  
آقای حسنی عزیز...شما باهزینه ای که ازجیب خود کرده واین وبلاگ زیبا را راه انداخته ایدودر مقابل این هزینه وزحمت چیزی عایدتان نمیشودوبر همگی ما واجب است که از شما سپاسگزارباشیم ودر هر بازدید حداقل یک کلمه تشکر برای شما بنویسیم. من محمد آقا را نمشناسم ولی یقین دارم که در بازدیدهای مکرر از وبلاگ شما که حاوی مطالب متنوع میباشد به مطلب یاکلیپی برخواهد خورد تانظرش تامین گردد.....انشالله
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۵ عاشق امام زمان
باسلام،اقای حسنی ناراحت نشوفک کنم این محمداقاجز گروه داعش یاطالبان هستندکه اینقدتندامربه معروف میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی