گنجینه زاویه

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گنجینه زاویه

سلام، خوش آمدید
این وبلاگ، گالری از فیلم و عکس شهر زاویه میباشد که امیدوارم مورد حمایت شما عزیزان قرار گیرد.
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم. باتشکر-مجیدحسنی
خط تلگرام و تماس با بنده: 0686990-0912
Hasani_m61@yahoo.com
سامانه پیامکی 50002191910016

آخرین نظرات

چند عکس قدیمی از شهر زاویه

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ
سلام، از اینکه مطالب جدیدم کم شده به بزرگواری خودتون ببخشید. از یه طرف مراسم های عروسی شروع شده ، از یه طرف ایام دهه فجر نزدیک است و برنامه های کاری زیاد شده ، از یه طرف فصل امتحاناته ، از یه طرف بچه ها شلوغ میکنن ، از یه طرف میگن زمین کج شده و و و ...
عکس و فیلم هایی دارم که حیفم میاد بزارم تو وبلاگ! آخه دیدم همشهریان محترم بسیار عالی دانلود میکنن. دنبال یه راهی هستم تا جلوی این دانلود رو بگیرم، هرکی بتونه یه راه خوب برام معرفی کنه یه جایزه خوب داره.
یه چیز دیگه ای که هست از همشهریان محترم درخواست همکاری بیشتر را دارم، تاکنون عده ای به من گفتند عکسهای قدیمی یا فیلمی برای پخش داریم و میاریم ولی نیاوردند. لطفا در این زمینه کمک کنید. یک موضوع جدید به پیشنهاد یکی از بازدیدکنندگان محترم اضافه کردم با موضوع چهره های درخشان زاویه که امیدم فقط به شما همشهریان است چون من در این زمینه شناخت و اطلاعات زیادی ندارم.
در ضمن از کسانیکه در نظرسنجی تغییر نام وبلاگ شرکت کردند کمال تشکر را دارم و انشاالله در اسرع وقت این کار را انجام میدهم، مثل اینکه بیشتر با نام گنجینه زاویه موافق بودند.
اکنون توجه شما را به چند عکس قدیمی زاویه در ادامه مطلب جلب میکنم.    موفق باشید


نماز ظهر عاشورا (دهه 70)


باز سازی خیابان ولیعصر زاویه  (دهه 70)


دریاچه چاله محله (گل)

محله کودکی ام است،اکثر اوقات بیکاری من با بچه های محل در کنار این دریاچه گذشته. سمت راست این دریاچه یه زمین فوتبال خاکی بود. باغی بود، بیرون باغ درخت انار، توت و سنجد بود.

یادمه یه سری یکی از بچه ها سنگ انداخت بالای درخت تا سنجد بریزد، اما این سنگ نامرد به همراه چند سنجد از بالا اومد و خورد به سر من. خون خون خون ، دقیقا یادم نیست که اول دستمو گذاشتم رو سرم بعد گریه کردم یا اول گریه کردم بعد دستم رو گذاشتم رو سرم، خلاصه گریه کنان رفتم خونه.

یادش بخیر کودکی

اما پر شدن این دریاچه یه داستان مفصل و اکشن داره ، بماند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
مجید حسنی

نظرات  (۷)

۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۷ وحید شعبانلو
سلام. آقا دمت گرم. عکس سوم دنیایی از خاطره برا منه. بعد از مدرسه تنها پاتوق ما همین زمین فوتبال کنار این دریای خزر کودکی ما بود. موفق باشید.
پاسخ:
سلام، آره والا . یادش بخیر
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۱ حسن سرخیل
با مطلب جدید بروز هستم
www.zaviyeh-markazi.ir

۲۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۱ نسیم بیداری
سلام
تو تصویر اولی فکر کنم همون ماشین های شهرداری خودمنه که از اون موقع تا به حال کمی فقط مستهلک شدن
پاسخ:
سلام، بله درسته. فقط کمی مستهلک شدن. البته در کنار اونا ماشین حاج سیدعباس طباطبایی هم هست(مزدا قرمز).
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۰ ابوالفضل خادمی
یادش بخیر
پاسخ:
هییییییییییییی
سلام ماکه سنمون قد نمیده ولی بازم بخاطر گل روی تو یادش بخیر
پاسخ:
ممنون
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۸ حسن سرخیل
بابت عکس ها تشکر
آقای حسنی با همین عکس ها مسابقه شهرداری شرکت کن و امیدواری بده به شهردار
گلایه میکنه هیچ کس شرکت نمیکنه
پاسخ:
انشاالله
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۱ دوستان دردانشگاه ماشین سازی
سلام اقا مجید بخاطر زحمات که برای تهیه عکس های قدیمی انجام دادی خیلی ممنون درسته این کارها جز زحمت چیزی نداره ولی لااقل ارزش دارن دستت دردنکنه بخاطر عکس ها واقعا زحمت کشیدی خسته نباشی
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم چه زحمتی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی