گنجینه زاویه

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گالری فیلم ، عکس ، صوت

گنجینه زاویه

سلام، خوش آمدید
این وبلاگ، گالری از فیلم و عکس شهر زاویه میباشد که امیدوارم مورد حمایت شما عزیزان قرار گیرد.
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم. باتشکر-مجیدحسنی
خط تلگرام و تماس با بنده: 0686990-0912
Hasani_m61@yahoo.com
سامانه پیامکی 50002191910016

آخرین نظرات

نظرسنجی تغییر نام وبلاگ

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

سلام به همه بازدیدکنندگان محترم و امیدوارم زیر سایه امام زمان پاینده باشید. 

این پست فعلا ثابت در اول صفحه میباشد و برای ثبت نظرات شما جهت تغییر نام این وبلاگ میباشد.

به نظر شما؛

1- آیا نام این وبلاگ تغییر کند یا نه؟

2- پیشنهاد « گنجینه زاویه » به جای آلبوم شهر زاویه چطور است؟

2- نام پیشنهادی شما چیست؟


خوشحال میشم همه در این نظرسنجی شرکت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
مجید حسنی

نظرات  (۱۳)

۰۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۷ علی شعبانلو
سلام و عرض ادب خدمت آقای حسنی
به نظر من اسم "گنجینه تصویری زاویه" میتونه اسم کامل و جامع خوب و البته جایگزین برای اسم آلبوم شهر زاویه باشه.
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۱ رضا تنها
خدا قوت
همین که قدمی مثبت در این زمینه (ایجاد آلبوم شهر زاویه) برداشتید جای تقدیر و تشکر فراوان داره و امیدوارم به همین منوال ادامه بدید و از تصاویر دیگر دوستان نیز استفاده کنید.
با عرض سلام و خداقوت
اول از همه تشکر میکنم بابت دعوت به شرکت در این نظرسنجی
ممنون


با نظر علی موافقم میتونه اسم مناسبی باشه.

با فرا رسیدن فصل امتحانات..(موخ دیگه نمیکشه)
من به این رسیدم که  "گنجینه ی خاطرات زاویه"  هم میتونه جالب باشه

موفق باشید
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۶ روزنامه زاویه
 با سلام
برادر عزیز و زحمتکش

سلام علیکم
اولا از زحمات شما برادر با صفا کمال تشکر را داریم
ثانیا چون شما همیشه زیبائیهای شهر زاویه را به تصویر می کشید و از دیگر سو عزیزان بزرگواری هستند در گوشه کنار این کره خاکی که به عشق زاویه زنده اند و هر صبح وشام از وبلاگهای وزین شهر زاویه بازدید  بعمل می آورند تا توانسته باشند بوی دوستان و آشنایان را استشمام کنند و آنگاه عاشقانه به زندگی ادامه دهند . لذا پیشنهاد می گردد اسم وبلاگ را (زیبائیهای قبله عشق )بگذارید .  با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید بنده هم با نظر علی آقای شعبانلو موافقم
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۷ سید موسی
سلام اسم گنجینه زاویه عالیه
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۴ امیرحمزه سرخیل
با سلام.به نظر من عنوان تصویرشهر یا چهره ی شهر برای این وبلاگ مناسب باشه.ولی با نظر بقیه دوستان هم موافقم.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۵ حسن سرخیل

سلام من از خودم نظری ندارم ولی با نظر علی شعبانلو و روزنامه زاویه موافقم

سلام جناب
احوال شما؟ خوبین؟


تصویب نشد چه عنوانی برای وب گذاشته بشه؟
پاسخ:

سلام ممنون

فرستادم مجلس، فکر میکنم تو همین روزا تصویب بشه.

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۱ ناصر صلاح
میلاد پیامبر مهربانیها و هفته وحدت مبارک باد
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۵ ناصر صلاح
سلام ضمن تبریک میلاد پیامبر مهربانیها و هفته وحدت با موفقیت لینک شدید
پاسخ:
بنده هم به شما تبریک میگم
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۱ سید موسی
سلام
خسته نباشید از شما دعوت میکنم بیایید وبلاگ بنده و در رسیدن به جوابی واضح و روشن یاریمان کنید.
با تشکر
۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ رحیم بیژنی پور
سلام آقای حسنی عزیز...این حقیرفکر میکنم که مسن ترین فردی باشم که هرشب از وبلاگ خوب شما عاشقانه بازدید میکنم نمیدانم این همسن وسالهای من کجا هستند؟شایدبخاطر مشکلات زندگیست ویا شاید فکر میکنند که اینترنت وتکنولوژی روز را فقط باید جوانان ونوجوانان استفاده کنند(دوستی میگفت...بابا از ما دیگه گذشته)..........
پاسخ:

سلام بر بازدیدکننده همیشگی و دوست خوبم جناب آقای بیژنی پور

خداوند انشاالله برای شما طول عمر با عزت و سلامتی بدهد و ما نیز از حضور شما کمال استفاده را ببریم.

شنیده ها حاکی از آن است که افراد مسن دیگری از گنجینه زاویه بازدید میکنند ولی افسوس که به هر دلیلی از نظرات سازنده خود ما را در این امر یاری نمی کنند.

انتقاد خوب و به جایی کرده اید که همسن و سالهای شما کجا هستند؟ شاید هم گفته شما صحیح باشد!!!

ولی ای کاش همه بتوانند از اینترنت استفاده بهینه کنند.به امید ثبت نظرات همه بازدیدکنندگان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی